28 Ağustos 2013

GALETA UNLU PATATESLİ POĞAÇA

GALETA UNLU PATATESLİ POĞAÇA


merhabaaa yine Rizeli bi arkadaşımdan aldığım çokta beğenerek yaptığım eşimin sana pastahane açalım buda olsun menümüzde diyip beni gaza getirerek yaptırdığı tarifimm işte geliyor :))
bismillahirrahmanirrahim.
 


Malzemeler:
  • 1 paket margarin..(oda sıcaklığında yumuşamış.) 
  • 3 yumurta(birinin akı ayrılır)
  • 1 bardak yoğurt
  • 1 bardak sıvıyağ
  • 1 kabartma tozu
  • aldığı kadar un
  • biraz tuz
  • içine:3 tane patates haşlanmış (içine çorba kasesiylebir kaşar rendesi,tuz ve karabiber)
  • bir kase galeta unu hamura bulamak için. 
yapılışı :
tüm malzemeleri yoğurun  ceviz büyüklüğünde toplar halinde yumaklayın içine patatesi koyup kapatın sonra bi yumurta akına birde galeta ununa batırıp fırına verebilirsiniz
170 derecede 20 dakika
not: tariften 40 adet çıkıyor bize çok geldiğinden ben yarı malzemeden yapıyorum genelde iki yumurta kullanıyorum sadece akını ayırıyorum.
afiyet olsun....

 

Hiç yorum yok: